30 november 2011

dance in the mirror

Bruno Mars - Dance In the Mirror

Min sång denhär morgonen. I like! Har ganska superwoman fiilis. Sista provet ska snart skrivas och sen är det provutgivning följd av städning hos Famo, träning och Grey's.
Har ett litet problem förresten. Jag behöver nya skor, varma, och borde köpa dem före söndag. Det ända problemet är att jag har hela dagen full idag, imorgon har jag tid från efter skolan till klockan 6 men mamma hinner inte då. På fredag ska mamma städa och orkar inte gå till butiken, dessutom slutar jag fyra. Så då blir det lördag och då har vi för det första en grej med familjen och efter det har jag planer med några tjejer. Nu är min fråga.. Vad fan ska jag göra?!! Kanske jag borde gå köpa dem själv och få pengar av pappa? Svåra grejer..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar