19 november 2011

what are words

Hej hej. Hann inte blogga alls igår eftersom jag slutade halv 3 och bara hann snabbt hem med Martina för att fixa oss för konventsintagningen på kvällen. Ettorna hade klätt ut sig enligt det tema vi gett dem. Det var country, hiphop, reggae, pop och 80-tal. Vi tutorer var heavy rockare, vilket passade mig fint eftersom jag har det i blodet, haha. Allt som allt var det en rolig kväll, bortsett något konstigt värk i mitt huvud som gjorde att jag inte kunde tänka ens. Eller stå. Skumt. Men ja, det var mycket dansande, lite lekar och mycket att städa efteråt. Halv 2 tog jag taxi hem i regnet och hoppade i säng.
lite bilder från igår:
tuffast i byn, huh?

enligt nån var jag inte tillräckligt glad, vad kallar ni dethär då?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar