5 november 2011

The three musketeers + middag @ Casa Largo

Hann inte blogga alls igår. Efter skolan hjälpte jag mamma att fixa för sin middag och halv sju åkte vi in till stan, pappa, Matte och jag. Vi åt skräpmat, såg the three musketeers på bio, åt middag på Casa Largo med Anttu och Laura och for hem 1-tiden. Superrolig kväll bara med en del av familjen och god mat. När jag kom hem var jag så trött att jag genast somnade. Matkoma.
Internet har haft problem på datorn så jag har inte alls kunnat göra nånting, men nu fungerar det igen, wohoo! Tänker ligga i sängen och se på filmer hela dagen, hittills har jag sett en disney-film och Surfer Dude. Känner mig lite sjuk så på kvällen äter jag gott med familjen, går ut och fotar och försöker att inte bli sjukare. Synd att veckoslutet går åt att vara sjuk men what can you do? Har massor skolgrejer jag borde göra men orkar inte alls!
Funderar på om mitt "emotions" tema alls är bra. Tittade på folk igår i stan, och om man inte räknar med majoriteten som var fulla som bara vad så går alla omkring med ett helt otroligt poker-face. Måst se om jag hittar människor som känner nånting nånstans..! Men nu ska jag hitta på nånting, ha en bra dag!
många saker i filmen påminde om Pirates of the Caribbean filmerna.. skumt
ojoj, söting

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar